تصویر
سوبازار اولین مرکز عرضه گزارشات بازار ایران
پیشنهادی در خصوص استقرار نظام مدیریت و ارزشیابی عملکرد - گزارش بازار ایران
تاریخ انتشار شهریور 1399
تعداد صفحات
29

تحلیل گزارش

در تحلیل گزارش "پیشنهادی در خصوص استقرار نظام مدیریت و ارزشیابی عملکرد"، آقای مهندس محمد حکیمی به بحث در مورد ساختار گزارش می‌پردازند. ایشان در این تحلیل در دو سطح مقدماتی و تخصصی نقاط ضعف موجود در ساختار گزارش را از منظر خود بیان کرده و عدم رعایت معیارهای گزارش‌نویسی استاندارد را در این گزارش مورد بررسی قرار می‌دهند. این تحلیل از نوع ساختاری بوده و به محتوای گزارش نمی‌پردازد.

آقای محمد حکیمی دانش‌آموخته مهندسی نفت از دانشگاه نفت اهواز و مشاور در زمینه کسب و کار و مدیریت پروژه می‌باشند و تجارب فراوانی در زمینه عیب‌یابی چرخه کسب و کار و ارائه راهکار برای ارتقا کسب و کار دارند.

مدت زمان ویدئو: 8 دقیقه و 4 ثانیه

حجم فایل: 444 مگابایت

Video file

طبق این گزارش که توسط گروه پژوهشی نظام‌های نوین برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی و مدل‌سازی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه کشور تهیه شده است، تجربه بسیاری از کشورهای در حال توسعه نشان می‌دهد که تلاش‌های به عمل آمده برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی به دلیل تأثیر عوامل خارجی، نیمه‌ کاره رها شده است. مهم‌ترین دلیل این امر، عدم موفقیت در مدیریت فرایند اصلاحات است. در این گزارش ضمن بررسی فرآیند کلی استقرار نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملكرد در جمهوری اسلامی ایران و آسیب‌شناسی نظام مدیریت و ارزشیابی عملكرد، پیشنهادی برای استقرار نظام مناسب در این زمینه ارائه می‌شود.

مواردی که با دانلود این تحقیق بازار ایران می‌توانید از آن آگاهی یابید:

  • مروری بر استقرار نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در جمهوری اسلامی ایران
  • مدیریت عملکرد نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد
  • پیشنهادی برای استقرار نظام نظارت و مدیریت مبتنی بر عملکرد
برچسب‌ها
تبلیغات