تصویر
سوبازار اولین مرکز عرضه گزارشات بازار ایران
ارزیابی اثر پيشبينی‌کنندگی مؤلفه‌های رفتاری رهبری تحول‌مدار بر سرآمدی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان - گزارش بازار ایران
تاریخ انتشار اسفند 1397
تعداد صفحات
16

طبق این گزارش که در نشریه مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش منتشر شده است، يکی از راه های تحقق استراتژی‌های سازمان‌ها، مدل‌های سرآمدی سازمانیست که با الگوبرداری از شرکت‌های موفق دنیا و دانش روز مديريت، ايجاد شده و توانسته چارچوب مناسبی را برای مديريت سازمان‌ها ارائه نمايند.

در این گزارش اثر پیشبینی‌کنندگی مولفه‌های رفتاری رهبری تحول مدار بر سرآمدی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان مورد ارزیابی قرار گرفته است. تعداد 265 نفر از کارکنان وزارت ورزش به روش نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب گرديد و برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه رهبری تحولمدار و پرسشنامه سرآمدی سازمانی استفاده شد. نتايج پژوهش حاضر حاکی از توانايی رهبری تحولمدار در پیشبینی سرآمدی سازمانی وزارت ورزش و جوانان است؛ لذا باتوجه به ضعیف بودن سطح رهبری تحول مدار در اين سازمان، پیاده‌سازی و ترويج اين سبک رهبری، برای اعتلای سازمانی اين وزارتخانه پیشنهاد می‌گردد. در اين میان توجه به مولفه‌های نفوذ آرمانی و ملاحظه فردی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مواردی که با دانلود این تحقیق بازار ایران می‌توانید از آن آگاهی یابید:

  • بررسی مدل‌های مختلف برای سرآمدی
  • بررسی ابعاد رهبری تحول‌مدار
  • و موارد دیگر...
برچسب‌ها
تبلیغات