"جامعیت"، بزرگترین چالش صنعت بازاریابی داده‌محور

سوبازار اولین مرکز عرضه گزارشات بازار ایران

 بر اساس آخرین نظرسنجی انجمن داده و بازاریابی (DMA) در اکتبر 2020، جامعیت و تنوع داده‌ها (Diversity & Inclusion) بزرگترین چالش بخش داده و بازاریابی است.

تقریبا دو سوم (62%) از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی که از فعالان صنعت بازاریابی داده‌محور (Data Marketing) در بریتانیا بوده‌اند، اعلام کرده‌اند که " تنوع داده‌ها" و "جامعیت داده‌ها" چالش اصلی صنعت در سال‌های آینده است.

دومین مسئله مهم "بهبود صنعت بعد از کووید-19" بوده که 59% از شرکت‌کنندگان را شامل می‌شود. نیمی از پاسخ‌دهندگان (50%) اظهار داشتند که ایجاد رویکرد اخلاقی برای تولید داده‌ها، بزرگترین چالش این صنعت است. از دیگر نگرانی‌ها می‌توان به جذب استعداد (41%)، درک بهتر مشتری(40%) و تقویت اعتماد مشتری (39%) اشاره کرد.

هنگامی‌ که در مورد موانع بهبود مشارکت مشتری و کمپین‌‌های بازاریابی برای سازمان‌ها یا مشتریان سوال شد، مهم‌ترین مسئله با 55 درصد مربوط به محدودیت‌های بودجه عنوان شده است.

تیم باند، رئیس گزارشات DMA: "تنوع و جامعیت، اصول اصلی بازاریابی هوشمند می‌باشند که انسان را به عنوان اولین عامل رشد پایدار تجارت معرفی می‌کنند. به منظور این که صنعت بتواند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد، بسیار مهم است که نیرو‌های کار به‌صورت واقعی و حقیقی به مشتریان ارائه خدمت کنند."

با عضویت در سوبازار از امکانات مختلف سایت بهره‌مند شوید