انتخاب دکتر خان به عنوان مدیرکل و مدیرعامل ایزومار

انتخاب دکتر خان به عنوان مدیرکل و مدیرعامل ایزومار

دکتر خان به عنوان یک محقق و نیز هدایت کننده بخش داده‌ها و تجزیه و تحلیل، با 25 سال تجربه جهانی در صنعت داده و تحقیقات بازار به سمت جدید در انجمن تحقیقات بازار اروپا ( ایزومار ) منصوب می‌شود.

ایزومار انتخاب دکتر پاروس خان را به عنوان مدیرکل و مدیر عامل جدید خود از اول سپتامبر 2022 اعلام می‌کند.

دکتر خان بیش از 25 سال تجربه در هدایت و رشد کسب و کار و ایجاد تیم در صنعت تحقیقات بازار داشته و همچنین یک محقق می‌باشد. او در بخش‌های مربوط به مشتری و آژانس و نیز تحقیقات بازار، نوآوری به ارمغان می‌آورد، جایی که او به طور مداوم ارزش داده‌ها و عملکردهای تحقیقات بازار را به منظور ایجاد تأثیر مثبت بر رشد کسب و کار در سراسر جهان افزایش داده است.

دکتر پاروس خان با تجربه در بخش اجرایی و طیف وسیعی از بخش‌ها در سراسر جهان از جمله شرکت‌های FTSE 100 ، به سمت جدید خود در ایزومار منصوب می‌شود. تجربه او در بخش مربوط به مشتریان شامل هدایت داده‌ها و تحلیل‌های جهانی در سراسر مجموعه خدمات INTO Global و پیرسون و نیز فناوری و نوآوری محصول در بازارهای اصلی می‌باشد. او در طول تصدی خود در شرکت بیمه دیجیتال Ageas، عملکرد داده‌ها را به یک پایگاه تحلیلی تبدیل کرد. خان، همچنین سمت مشاوره تحقیقاتی را به مدت شش سال دارا بوده  و از طیف گسترده ای از مشتریان بخش خصوصی و دولتی پشتیبانی می‌کند. اخیراً، او با گروه استراتژی تحقیقاتی کار می‌کند تا عملیات اجرایی خود را در بریتانیا و سراسر اروپا گسترش دهد.

مجمع اقتصادی زنان (WEF) در کنفرانس سالانه 2020 خود در قاهره، دکتر خان را به عنوان یکی از نمادهای زنان در خلق دنیایی بهتر برای همه، انتخاب کرد.  این جایزه برای رهبران آتی است که از طریق روحیه کارآفرینی و اقدامات خلاقانه خود، فرهنگ‌ها و کشورها را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کنند. در سال 2021 او به عنوان یکی از متخصصان زن پیشرو در بخش فناوری و داده Data UK’s Twenty انتخاب شد. او به خاطر فعالیت‌ استثنایی‌اش در گردآوری تحقیقات بازار سنتی و تجزیه و تحلیل داده‌ها و همچنین تعهدش به کمک به زنان دیگر در نقش‌های رهبری شناخته شد.

از سال 2019، دکتر خان به عنوان مربی در Club UK  و  Women in Research، دو سازمانی که به دنبال ارتقای تنوع جنسیتی پیرامون نقش‌هایی در سطح هیئت مدیره و مشارکت در تحقیقات هستند، مشارکت داشته است. او عضو سابق هیئت مدیره انجمن تحقیقات بازار (MRS) است.

کریستین لاک (Kristin Luck) رئیس ایزومار بیان کرد: "مشارکت دکتر خان به جامعه تحقیقات جهانی و تعهد تزلزل ناپذیر او به نوآوری، آموزش و تقویت داده‌ها در بخش‌های تجاری الهام بخش است. او در نتیجه تجربیات متنوع خود در اکوسیستم تحقیقات بازار، دیدگاه متنوعی را برای ایجاد ائتلاف به ارمغان می آورد. ما بسیار خوش شانس و واقعاً هیجان زده هستیم که او را در راس ایزومار داریم. "

دکتر خان: " از این که به عنوان مدیرکل بعدی ایزومار انتخاب شده‌ام مفتخر و هیجان‌زده هستم. هدایت سازمانی که صدای جهانی جامعه داده، تحقیق، تجزیه و تحلیل و تحقیقات بازار است، یک مزیت بزرگ است. ما انجمنی هستیم که با هدف حمایت از این باور که پروژه‌هایی که انجام می‌دهید و داده‌هایی که ایجاد می‌کنید ارزش افزوده و تأثیر مثبتی بر زندگی روزمره و اهداف سازمانی افراد دارد، رهبری می‌شود. من تمام تلاش خود را برای خدمت به پایگاه جهانی اعضای ایزومار با ادامه ارائه خدمات با کیفیت بالا و راه‌حل‌های نوآورانه انجام خواهم داد."