ادغام شرکت‌های تحقیقات بازار npd و IRi

ادغام شرکتهای تحقیقات بازار NPD و IRI

شرکت های تحقیقات بازار IRi و گروه npd توافق‌نامه‌ای قطعی را جهت ادغام امضا کردند. این شرکت جدید به عنوان ارائه دهنده فناوری، تجزیه و تحلیل و داده‌ها در سطح جهانی، فعالیت خواهد کرد و به مشتریان دیدگاهی از کل روند خرید و مصرف خرده‌فروشی ارائه می‌دهد که توسط تجزیه و تحلیل‌های پیشرفته و پیش‌بینی‌کننده در پلت‌فرم فناوری داده‌های IRi ارائه می‌شود. انتظار می‌رود که این قرارداد در نیمه دوم سال 2022 بسته شود . شرایط توافق هنوز فاش نشده است.

با توجه به اخبار منتشر شده، هدف از ادغام این دو شرکت تقویت همکاری برندها و خرده فروشان، ارائه خدمات بهتر به مشتریان، پاسخ به روندها و بهره‌گیری از تجزیه و تحلیل‌های دقیق‌تر جهت رسیدن به رشد و توسعه می‌باشد.

npd اطلاعات بازار و خدمات مشاوره ای را برای کالاهای عمومی، از جمله خطوط نرم، فناوری و خرده فروشی و همچنین خدمات غذایی و مصرف مواد غذایی ارائه می دهد. همچنین این پیشنهادها با اندازه‌گیری بازار IRi، زنجیره تامین و راه حل‌های بهینه سازی رسانه ، پلتفرم فناوری، روابط خرده‌فروشی و دارایی‌های داده برای صنعت CPG ترکیب می‌شوند که شامل خواربار، راحتی و مراقبت‌های بهداشتی بدون نسخه است.

کریک پری (Krik Perry)، رئیس و مدیرعامل IRi، اظهار کرد: «این ترکیب جدید یک پیروزی برای IRi،npd، مشتریان و تیم‌های ما است زیرا ما دو قدرت و پیشرو در صنعت را گرد هم می‌آوریم تا نمایی جامع از یک فروشگاه ارائه دهیم.». ما مشتاقانه در انتظار پیوستن نیروها به تیم npd هستیم، تیمی که در بخش‌هایی از فروشگاه تخصص دارد که امروز IRi آن‌ها را پوشش نمی‌دهد. سازمان جدید ما برای ادامه روند نوآوری و موفقیت، با پشتوانه‌ای از تخصص و منابع جدید سرمایه گذار ما، هلمن و فریدمن (H&F)، در کنار شرکای بلندمدت ما در Vestar Capital و New Mountain Capital، موقعیت خوبی خواهد داشت.

H&F یک شرکت جهانی با سهام خصوصی، اکثریت سهام IRi را بدست خواهد آورد و IRi را با شرکت npd ادغام خواهد کرد. H&F گروهی را متشکل از سرمایه‌گذاران بلند مدت Vestar Capital Partners IRi و New Mountain Capital رهبری خواهد کرد که هر دو سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی را در شرکت جدید حفظ خواهند کرد. پس از انعقاد قرارداد H&F ، VESTAR و NMC هر کدام نمایندگی‌هایی را در هیئت مدیره شرکت جدید خواهند داشت.