اعلام همکاری اشتاتزون و یورومانیتور جهت ارائه داده‌های جهانی صنعت رباتیک

اشتاتزون (Statzon)، ارائه‌دهنده پلتفرم داده‌ها و اطلاعات بازار رباتیک در جهان، اعلام کرد که طی یک همکاری دوجانبه، داده‌ها و پیش‌بینی‌های صنعت رباتیک جهان توسط یورومانیتور اینترنشنال (Euromonitor International) به طور انحصاری در دسترس کاربران اشتاتزون قرار می‌گیرند.

کیمو کوکانن، مدیرعامل و بنیان‌گذار اشتاتزون: "یورومانیتور ارائه‌کننده مستقل و پیشرو در تحقیقات استراتژیک بازار در جهان است. ما خوشحالیم که با یک شرکت پیشرو در صنعت، مانند یورومانیتور کار می‌کنیم. این شرکت یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین ناشران تحقیقاتی در سطح جهان است و افزودن چنین شریک داده‌ای به مجموعه ما گامی بزرگ در جهت اهداف ماست، برای این که اشتاتزون را به یک پلتفرم برتر جهت دسترسی به داده‌های رباتیک در سطح جهان تبدیل کنیم."

هریت گرینفلد، رئیس تولید محتوای یورومانیتور: "ما واقعاً خوشحالیم که با اشتاتزون کار می‌کنیم. این مشارکت از مدل خرید انعطاف‌پذیر اشتاتزون برای کاربران استفاده می‌کند تا آنها بتوانند به سرعت و به طور موثر داده‌های رباتیک یورومانیتور را پیدا کرده و در تصمیم‌گیری‌های کلیدی مربوط به داده‌های تجاری استفاده کنند."

درباره اشتاتزون

اشتاتزون که در کشور فنلاند واقع شده شرکتی است که با دسترسی به منابع داده مربوط به صنعت رباتیک در یک سیستم‌ عامل و پلتفرم مجزا، به مشتریان خود راهکارهایی را جهت دسترسی به آمار و پیش‌بینی‌های صنعت رباتیک ارائه می‌دهد.

درباره یورومانیتور

یورومانیتور یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان تحقیقات مستقل در جهان است. هدف یورومانیتور ارائه داده‌ها و تجزیه و تحلیل بر روی هزاران محصول و خدمات در سطح جهان است. این شرکت دارای یک شبکه گسترده از تحلیلگران خارجی است که اطلاعات مهمی در زمینه کسب و کار و تجارت در فضای بین‌المللی برای کاربران فراهم می‌آورند. یورومانیتور دارای بیش از ۱۰۰ دفتر در جهان به همراه تعداد بسیار زیادی تحلیل‌گر مسائل تجاری و اقتصادی بوده و دسترسی قدرتمندی به اطلاعات مهم برای کاربران خود فراهم می‌آورد. دفتر مرکزی یورومانیتور در شهر لندن می‌باشد.