ارائه تحلیل و بینش به برندها و شرکت‌های تبلیغاتی توسط دیزنی

تبادلات دیزنی در خصوص ارائه تحلیل و بینش

غول سرگرمی دیزنی راه‌حلی برای رسانه‌های تجاری ارائه می‌کند که با مشارکت Affinity Solutions به برندها و تبلیغ‌کنندگان اطلاعاتی درباره میزان تحلیل و بینش خرید مصرف‌کننده در دسته‌هایی از جمله خرده‌فروشی و QSR ارائه می‌دهد.

این شرکت‌ها از داده‌های گسترده خود در مورد رفتار خرید مصرف کننده در سراسر ایالات متحده - از جمله اطلاعات Affinity از 140 میلیون تراکنش کارت اعتباری و بدهی - برای تجزیه و تحلیل هزینه‌ها و ارائه بینش و راه‌حل‌های تبلیغاتی برای تعامل بعدی استفاده خواهند کرد. این معامله همچنین بر اساس شراکت موجود Affinity با فدراسیون ملی خرده فروشی (NRF) است.

دانا مک‌گرو  (Dana McGraw)، معاون علوم داده و اندازه‌گیری در دیزنی اظهار داشت: "برداشتن این گام با Affinity Solutions به دیزنی این امکان را می‌دهد که نه تنها بینش‌های منحصربه‌فردی را از نمودار اختصاصی مخاطب ارائه کند، بلکه از داده‌های دقیق خرید مصرف‌کننده برای ارائه خدمات بهتر به تبلیغ‌کنندگان استفاده کند. این گسترش قابلیت‌های داده ما درهای جدیدی را برای برندها باز می‌کند و به آن‌ها امکان برنامه‌ریزی، هدف‌گیری، سنجش نتایج و بهینه‌سازی بهتر در پلتفرم‌های ما را می‌دهد. دامیان گارباچیو ( Damian Garbaccio)، مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی در Affinity می‌گوید که این معامله به تبلیغ کنندگان املاک دیزنی اجازه می‌دهد نه تنها ارزش سرمایه‌گذاری خود را ثابت کنند، بلکه آن را افزایش دهند. مارک متیوز(  Mark Mathews)، مدیر اجرایی تحقیقات NRF می‌افزاید: "این پیشنهاد از Disney Advertising  و  Affinity Solutions فرصت‌های باورنکردنی را برای خرده‌فروشان ایجاد می‌کند، زیرا آن‌ها به بهترین داده‌های تجاری برای هر یک از موارد استفاده از رسانه خود در نوآورانه‌ترین اکوسیستم رسانه‌ای دسترسی خواهند داشت".