گسترش تحقیقات کاوشگر ساوانتا به بریتانیا

گسترش تحقیقات کاوشگر ساوانتا به بریتانیا

آژانس بینش و داده‌ی خریداران آمریکای شمالی اکسپلورر ری‌سرچ (Explorer Research) به دنبال خرید آن توسط ساوانتا به لندن گسترش می یابد.

اکسپلورر ری‌سرچ دفاتری در تورنتو و شیکاگو دارد، جایی که تحقیقات تجربی درون‌آزمایشگاهی را برای حمایت از پیشنهادات بینش خریداران خود ارائه می‌دهد. در لندن، آژانس در حال ایجاد امکانات مشابه برای تحقیقات تجربی است. اکسپلورر ری‌سرچ در زمینه تحقیقات خرید، پلانوگرام، بسته‌بندی و تجربه خریدار تخصص دارد. ساوانتا این شرکت را در اواخر سال 2023 خریداری کرد و اتحادیه به مشتریان ساوانتا دسترسی به خدمات تحقیقاتی خرید حضوری، آنلاین و واقعیت مجازی را ارائه داد.

پیشنهاد توسعه‌یافته مبتنی بر قابلیت‌های موجود خریداران ساوانتا در بریتانیا، از جمله طراحی محیط خرده‌فروشی و بهینه‌سازی رفتاری و رسانه‌ای است.

 گریم کید  (Graeme Cade)، مدیر اجرایی بریتانیا در ساوانتا، گفت: "همکاری ما در حال حاضر از فرصت‌های زیادی برای کسب‌وکار جدید حمایت کرده است که بر اساس قابلیت‌های خریداران فعلی ما ایجاد شده و ما انتظار داریم که با بازگشت اقتصاد بریتانیا به رشد، این بخش به طور فزاینده‌ای صعودی باشد. "

مایک موسالم Mike Moussallem) (، رئیس اکسپلورر ری‌سرچ، گفت: "از زمانی که همکاری ما با ساوانتا آغاز شد، با فرصت‌های بزرگی برای کسب‌وکار خود در خارج از ایالات متحده و کانادا و به‌ویژه در بریتانیا، که در آن بسیاری از شرکت‌های FMCG و خرده‌فروشی‌های بزرگ وجود دارد، مواجه شده‌ایم."