تصویر
سوبازار اولین مرکز عرضه گزارشات بازار ایران
چگونه کسب‌ و کارها پس از کووید-19 قویتر شوند؟ - گزارش بازار ایران
تاریخ انتشار مهر 1399
تعداد صفحات
5

تحلیل گزارش

در تحلیل گزارش "چگونه کسب و کارها پس از کووید-19 قوی‌تر می‌شوند؟"، آقای مهندس حسین رحیمی به راهکارهایی که مدیران در پاندمی کووید-19 اتخاذ می‌کنند، از جمله دیجیتالی شدن و انعطاف‌پذیری  می‌پردازند. ایشان در ادامه، کسب و کارهایی که توانسته‌اند در دوران پاندمی به رشد و توسعه دست پیدا کنند را مورد بررسی قرار می‌دهند.

آقای حسین رحیمی دانش‌آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیر طوسی و مشاور در حوزه توسعه کسب و کار بوده و سابقه زیادی در زمینه کمک به کسب و کارها دارند. ایشان در حال حاضر مدیر عامل گروه توسعه کسب و کار فسنپ هستند.

مدت زمان ویدئو: 10 دقیقه و 44 ثانیه

حجم فایل: 595 مگابایت

Video file

طبق این گزارش که توسط معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تهیه شده است، در نظرسنجی که از 699 مدیر عامل در ماه‌های ژوئن و ژوئیه 2020 توسط PWC انجام شده، دیدگاه این افراد بر مدل‌های کسب ‌و کار نوظهور و روندهای کلیدی ناشی از پاندمی کووید-19 نشان داده شده است. نتایج نظرسنجی، روش‌های سازگاری مدیران عامل با این پاندمی را نشان می‌دهد. در رابطه با پرسش اولویت‌های مدیران عامل، نتایج کلیدی زیر استخراج شده است:

مدیران عامل برای فعالیت‌های دیجیتالی بنگاه‌های خود بیشتر برنامه‌ریزی می‌کنند: آنها عملیات و فرآیندهای اصلی کسب‌‌ و کار را دیجیتالی کرده و محصولات و خدمات دیجیتالی را توسعه می‌دهند.

مدیران عامل برنامه‌ریزی می‌کنند تا محیط منعطف‌تر و با محوریت نیروی کار داشته باشند: آنها سهم کارکنان دورکار یا مشروط را افزایش داده و برنامه‌های سلامت و رفاه کارکنان را افزایش می‌دهند.

در این گزارش به پرسش‌های دیگری در مورد اثرگذاری کووید-19 بر روی کسب ‌و کارها پاسخ داده می‌شود.

مواردی که با دانلود این تحقیق بازار ایران می‌توانید از آن آگاهی یابید:

  • محیط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و کسب ‌و کار پس از کووید-19 چگونه خواهد بود
  • بررسی مدل کسب و کار دیجیتال در بخش‌های مختلف
  • و موارد دیگر...
برچسب‌ها