تصویر
سوبازار اولین مرکز عرضه گزارشات بازار ایران
مدل‌های کسب و کار جدید بر اساس چشم‌ا‌‌‌نداز مصرف - گزارش بازار ایران
تاریخ انتشار آبان 1399
تعداد صفحات
8

تحلیل گزارش

در تحلیل گزارش "مدل‌های کسب و کار جدید براساس چشم‌انداز مصرف"، آقای دکتر برزو عبدی به بحث در مورد لزوم تحول در کسب و کارها در ایران و آموزش نیروی انسانی متناسب با این تحولات می‌پردازند. ایشان در این تحلیل نقاط قوت و ضعف این گزارش را از منظر خود بیان کرده و استفاده از نظرسنجی‌های جهانی در گزارش بدون وجود اقتصاد آزاد و جهانی در ایران را مورد نقد قرار می‌دهند.

آقای برزو عبدی دانش‌آموخته دکترای مدیریت کسب و کار (DBA) از دانشگاه تهران و پژوهشگر در زمینه مهارت‌های فردی با تمرکز بر مهارت‌های ارتباطی می‌باشند و تجارب فراوانی در زمینه مدیریت توسعه کسب و کار و منابع انسانی دارند.

مدت زمان ویدئو: 4 دقیقه و33 ثانیه

حجم فایل: 244 مگابایت

Video file

طبق این گزارش که توسط واحد گردآوری و تحلیل آمارهای اقتصادی در معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تهیه شده است، کووید-19 ضرورت یافتن راه‌حل‌های موثر برای تسریع در حل چالش‌های اجتماعی و زیست‌محیطی را افزایش داده است. این همه‌گیری شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان را به سطح بی‌سابقه‌ای از مشارکت سوق داده و فرصت منحصر به فردی برای اقدام جمعی و در سطح اکوسیستم ایجاد کرده است. براساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، حدود دوسوم از مصرف‌کنندگانی که در نظر سنجی اخیر مجمع شرکت کرده‌اند، بر این باورند که کووید-19 نیاز به مشارکت کسب‌وکارها را برای کسب عواید اجتماعی و زیست‌محیطی تشدید کرده است

در این گزارش مدل های کسب‌وکار نوآورانه که ترکیبی از استراتژی‌های تحول‌آفرین و مولفه‌های نوظهور می‌باشند مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

مواردی که با دانلود این تحقیق بازار ایران می‌توانید از آن آگاهی یابید:

  • مدل‌های جدید کسب‌وکار
  • نمونه‌هایی از استراتژی‌های تحول‌آفرین
  • و موارد دیگر...
برچسب‌ها