تصویر
سوبازار اولین مرکز عرضه گزارشات بازار ایران
چشم‌انداز اقتصادی مناپ در سال 2020 (بر اساس گزارش اکتبر صندوق بین‌ا‌لمللی پول) - گزارش بازار خاورمیانه
تاریخ انتشار آبان 1399
تعداد صفحات
28

تحلیل گزارش

در تحلیل گزارش "چشم انداز اقتصادی مناپ در سال 2020" ، آقای مهندس محمد حکیمی به بحث در مورد ساختار گزارش و سطوح مختلف گزارش‌نویسی می‌پردازند و معیارهای مختلف در هر سطح و انطباق گزارش با این معیارها را مورد بررسی قرار می‌دهند. این تحلیل از نوع ساختاری بوده و به محتوای گزارش نمی‌پردازد.

آقای محمد حکیمی دانش‌آموخته مهندسی نفت از دانشگاه نفت اهواز و مشاور در زمینه کسب و کار و مدیریت پروژه می‌باشند و تجارب فراوانی در زمینه عیب‌یابی چرخه کسب و کار و ارائه راهکار برای ارتقا کسب و کار دارند.

مدت زمان ویدئو: 9 دقیقه و 5 ثانیه

حجم فایل: 500 مگابایت

Video file

طبق این گزارش که توسط معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران  تهیه شده است، بیماری همه‌‌گیر کووید-19، همچنان در سراسر منطقه گسترده است، واکنش‌های بهداشت عمومی به این بیماری، تحرک اقتصادی را تا حد زیادی کاهش داده و هزینه اقتصادی زیادی را به همراه داشته است. پیش‌بینی می‌شود تولید ناخالص داخلی واقعی در منطقه مناپ در سال 2020 حدود 4.4 درصد کاهش یابد که یکی از علل مهم آن تأثیر بیش از حد انتظار کووید-19 بر افت تحرک اقتصادی بوده است .انقباض اقتصادی در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی نیز به طور گسترده‌‌ ‌‌ای با وضعیت کشورهای صادرکننده نفت و کشورهای با درآمد متوسط در جنوب صحرای آفریقا ارتباط دارد. در این گزارش وضعیت صادرکنندگان و واردکنندگان نفت و حساب جاری آنها، تراز مالی، بدهی دولت، تجارت کالا و خدمات در سال 2020 و تهدیدهای منطقه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مواردی که با دانلود این تحقیق بازار ایران می‌توانید از آن آگاهی یابید:

  • رشد اقتصادی بخش نفتی و غیر نفتی
  • تولید ناخالص داخلی
  • تورم
  • رشد نقدینگی
  • تجارت کالا و خدمات (صادرات و واردات)
  • و موارد دیگر...
برچسب‌ها