بیانیه مشترک راه‌اندازی پلتفرم سوپل

امروزه نظرسنجی‌های میدانی و آنلاین در زمره پرکاربردترین و موثرترین روش‌های آگاهی از دیدگاه‌های افراد و شناخت رفتارهای اجتماعی آنهاست. از آنجا که اجرای پروژه‌های نظرسنجی و نگرش‌سنجی، زمان‌بر و هزینه‌بر هستند، پیشبرد آنها در بستر فضای مجازی و با روش آنلاین، موجب صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان و هزینه سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد شده است. یکی از مهمترین عوامل محدودکننده نظرسنجی‌های آنلاین، یافتن جامعه پاسخ‌دهندگان متناسب با نوع تحقیق می‌باشد. به نحوی که بسیاری از تحقیقات مبتنی بر این نظر‌سنجی‌ها فقط به دلیل نبود جامعه پاسخ‌دهندگان مناسب، شکست می‌خورند.

در پاسخ به این مساله مهم، ما در شرکت‌های ایپُل و سوبازار در یک سرمایه‌گذاری مشترک، اقدام به ایجاد اولین پلتفرم طبقه‌بندی تخصصی نظردهندگان با نام سوپل نموده‌ایم. هدف سوپل، تسهیل در تعریف گروه‌های پاسخ‌دهنده در نظرسنجی‌های آنلاین بوده و خدمات خود را به بنگاه های اقتصادی، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و افرادی که برای تحقیقات آفلاین یا آنلاین به نمونه های معین و معرف از جامعه نیاز دارند، ارائه می‌دهد.

سوپل، پلی مطمئن بین برندها و مصرف‌کنندگان خواهد بود. اعتقاد ما بر این است که نظرات تک تک افراد جامعه ارزشمند است و آنها می‌توانند با عضویت در پلتفرم ما و پاسخ‌گویی صادقانه به پرسشنامه‌ها، پاداش دریافت کنند. نظرسنجی‌های آنلاین ما به شکل‌گیری محصولات و خدمات بهتر کمک خواهند کرد، چرا که سازمان‌ها برای بازخورد مخاطبان خود ارزش قائلند و برندهای بزرگ آماده هستند تا آنچه اعضای ما برای گفتن دارند، بشنوند.

ما پیشنهاد اجرای طرح‌های نظرسنجی را از کارفرمایان می‌گیریم و پرسشنامه‌های تهیه شده را بر اساس شاخص‌های آماری و پارامترهای مبتنی بر دسته‌بندی اعضا به آنها ارسال می‌کنیم. سپس داده‌های مستخرج از پرسشنامه‌ها را ارزیابی کرده و در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهیم. ما همچنین متعهد به محرمانگی هستیم و داده‌های مربوط به اعضا را تنها برای مقاصد تحقیقات بازار و پژوهش‌های علمی مورد استفاده قرار می‌دهیم.پیام ما به اعضای سوپل این است: "نظرات خود را جدی بگیرید. آنها کلید حل مسائل برندها و راز توسعه بازار محصولاتشان هستند. ما در سوپل نظرات ارزشمند شما را با شیوه‌ای تخصصی به صاحبان کسب و کارها می‌رسانیم."

ایپل      سوبازار

برچسب‌ها