راه‌اندازی ابزار تحلیلی جهت تحقیقات ردیابی‌کننده توسط CANVS AI

راه‌اندازی ابزار تحلیلی جهت تحقیقات ردیابی‌کننده

پلتفرم تجزیه و تحلیل متن برای آگاهی مصرف کننده  Canvs AI ، ابزار Canvs MRX خود را با قابلیت‌های تجزیه و تحلیل متن برای تحقیقات ردیابی کننده به روز کرده است.

این قابلیت‌های جدید شامل مجموعه‌ای از ردیابی‌ها است که به مراحل چندگانه یک تحقیقات ردیابی امکان سازماندهی، ویرایش یا گسترش را می‌دهد. این ابزار همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که واکنش احساسی نسبت به برندها و تجربیات خود را در طول زمان اندازه‌گیری و بررسی کنند. تجزیه و تحلیل طولی و مقایسه ای در سراسر مراحل ردیابی نیز در ابزار گنجانده شده است، از جمله گزینه "مقایسه سریع" .

Canvs AI پلتفرمی است برای تجزیه و تحلیل متن باز که از منابعی مانند نظرسنجی‌ها، نظرات مشتریان و رسانه‌های اجتماعی تشکیل شده است.

ارین تیلور (Erinn Taylor)، معاون اجرایی محصول و پلتفرم در Canvs AI، بیان کرد:" تحقیقات ردیابی کننده یکی از رایج‌ترین اشکال تحقیقات برند، محصول و مصرف ‌کننده است و به نوبه خود، ارائه سؤالات باز برای گرفتن بازخورد مصرف‌کننده بدون سوگیری سوال، حیاتی هستند. قابلیت‌های جدید ردیابی در Canvs MRX ماموریت ما را جهت کمک به تیم‌ها جهت دستیابی به ارزش واقعی اهداف باز در تحقیقات خود، از جمله ردیاب‌ها، هدایت می‌کند.

برچسب‌ها