راه‌اندازی ابزار "پروفایل جهانی" توسط YOUGOV

راه‌اندازی ابزار پروفایل‌های جهانی توسط YOUGOV

گروه فناوری داده‌های تحقیقاتی و تحلیلی YOUGOV مجموعه‌ای از پایگاه داده در سطح جهانی ایجاد کرده است تا به برندها، آژانس‌ها و برنامه‌ریزان رسانه در جهت درک و شناخت مخاطبان خود کمک کند.

پروفایل‌های جهانی YOUGOV برای ایجاد داده‌ها و اطلاعات مخاطبان از بیش از 1000 سوال در 43 بازار مختلف استفاده خواهد کرد که این عدد از آگوست 2022 به 48 بازار افزایش می‌یابد.

کاربران می‌توانند علاوه بر این که با این ابزار پرتره‌های دقیقی از مخاطبان خود بسازند، بر رفتار خرید، میزان مصرف رسانه و نیز روندها در بازارهای مهم و کلیدی نظارت داشته باشند. پروفایل‌های جهانی دسترسی به داده‌های اصلی از پروفایل‌های YouGov را فراهم خواهد کرد و نیز به هزاران معیار جمعیتی، روان‌شناختی، نگرشی و رفتاری مصرف‌کننده در سطح جهانی دسترسی خواهد داشت.

بخش‌هایی که هوش و آگاهی مخاطب را توسط این ابزار ارتقا می‌دهد عبارتند از نگرش‌ها و دیدگاه‌ها، میزان مصرف رسانه‌ای، مشارکت در رسانه‌های اجتماعی، جمعیت شناسی و نیز سبک زندگی.

استیون شکسپیر، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران YOUGOV در سخنان خود اظهار کرد:" پروفایل‌های جهانی YOUGOV به برندها و آژانس‌ها این امکان را می‌دهد که مخاطبان خود را  در تمام بازارهایی که حائز اهمیت است، شناخته و کشف کنند. همچنین ساختن و مقایسه پرتره‌های دقیق از مخاطبان در بازارهای حیاتی و کلیدی با در دست داشتن بیش از 1000 سوال و هزاران داده در میان 43 بازار کار بسیار سهل و آسانی است."

برچسب‌ها