5 عنصر کلیدی یک شراکت تحقیقاتی موفق

1-به دنبال شرکای تحقیقاتی با تجربه مناسب برای تامین نیازهای شما بگردید

شرکتی که انتخاب می‌کنید باید یک سابقه تحقیقات قوی با شرکت‌هایی از اندازه و دامنه شما داشته باشد و همچنین قابلیت به ارمغان آوردن دیدگاهی به نتایج داشته باشد. دیدگاه‌های تازه می‌توانند کاری که در داخل انجام می‌دهید را تکمیل کنند، به اطلاعات جمعی افزوده شوند و تفکر را تسهیل کنند تا تحقیقاتی انجام شود که بهترین نتایج را برای شرکت شما به دنبال داشته باشد.

2- به دنبال شرکای تحقیقاتی بگردید که با همکاری با یک شرکت از اندازه و دامنه شما راحت هستند

برای سازمان‌هایی که به مقیاس یک شرکت بزرگ عمل می‌کنند، همکاری با تیم‌های تحقیقاتی که تجربه کار با شرکت‌های با اندازه مشابه دارند، حیاتی است. این کار به درک بهتر از پیچیدگی‌ها و چالش‌های مرتبط با ساختارهای سازمانی بزرگ کمک می‌کند. شرکای تحقیقاتی با تجربه در مدیریت پیچیدگی‌های شرکت‌های بزرگ، بینش‌ها و استراتژی‌های ارزشمندی ارائه می‌دهند که به منظور تعبیه نیازهای خاص طراحی شده‌اند.

3- مطمئن شوید که شریک تحقیق شما بخش و جایگاه شما را درک کرده است.

اگر شرکت شما در حوزه تجارت به تجارت (B2B) فعالیت می‌کند، شریک تحقیقاتی شما باید یک درک فراوان از B2B داشته باشد. دینامیک منحصر به فرد تعاملات B2B نیاز به درک نوآورانه از بازار، نهادها و فرآیندهای تصمیم‌گیری دارد. شرکت‌هایی با تجربه عمیق در حوزه شما، ارزش افزوده‌ای را روی میز می‌گذارند.

4- برای توانایی شریک پژوهشی برای به چالش کشیدن وضعیت موجود ارزش قائل شوید.

یک شریک تحقیقاتی که مفروضات را به چالش می‌کشد و مسائل را عمیق‌تر بررسی می‌کند، می‌تواند به ایجاد محیطی از نوآوری کمک کند. دیدگاه شخص ثالث تضمین می‌کند که تلاش‌های تحقیقاتی به رویکردهای سنتی محدود نمی‌شوند، بلکه برای کاوش و انطباق باز هستند.

5-شرکای تحقیقاتی را به عنوان توسعه بالقوه تیم خود ارزیابی کنید.

تحقیقات مؤثر فراتر از جمع آوری داده ها است. بر دستیابی به یک هدف نهایی ملموس تمرکز دارد. یک شریک واقعی تعهد به کار در جهت راه حل هایی را نشان می دهد که اهداف شما را برآورده می کند، برنامه های تحقیقاتی متناسب با آن ایجاد می کند، و تلاش ها را فراتر از ارائه تحقیقات برای اطمینان از نتایج قابل اجرا همسو می کند.