همکاری MIS و Alida در بازار اروپا

همکاری میس و آلیدا در بازار اروپا

شرکت مدیریت تجربه آلیدا اعلام کرده است که گروه MIS که در زمینه تحقیقات بازار کمی و کیفی تخصص دارد، به شبکه و مجموعه شرکای خود برای ارائه خدمات تجربه به مشتریان در سراسر اروپا خواهد پیوست.

گروه MIS راه‌حل‌های جامعی را ارائه می‌کند که طی آن سه محصول خود شامل محصولات ساخته شده در نظرسنجی ( Made in Surveys)، ساخته شده در استودیو(Made in Studios ) و MR Tech جهت کمک به سازمان‌ها برای رفع نیازهای مشتریان بطور کامل، ترکیب می‌کند. با ترکیب این مجموعه سه گانه، گروه MIS با بیش از 1.5 میلیون نفر که در 40 بازار با پلتفرم  TXM آلیدا فعالیت می‌کنند و بینش و دیدگاه‌ها را به تغییرات عملی تبدیل می‌کنند، سازمان‌ها همه ابزارهای لازم برای ارتقا و اطلاع رسانی تجربیات به مشتری را خواهند داشت.

راس وین رایت (Ross Wainwright.)، مدیر اجرایی آلیدا، بیان کرد: " ما از شراکت با گروه MIS  بسیار خوشحال هستیم. تیم آن‌ها واقعاً به ارائه پیشنهادهای با کیفیت و انجام کارهای بیشتر برای مشتریان خود اهمیت می دهند. ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با گروه MIS هستیم تا به ارگان‌ها بینش و رویکرد شخصی و اختصاصی را ارائه کنیم که بصورت مستقیم در تصمیم‌گیری‌های تجاری آن‌ها نقش دارد. "

ایزی نوردین (Izzy Nurdin)، مدیر توسعه مشتری در گروه MIS، افزود: "با توجه به همکاری با آلیدا  در سازمان‌های قبلی، با تعهد آن‌ها در ارائه بهترین راه حل‌ها آشنا هستم. بنابراین، ایجاد این رابطه یک اولویت بود زیرا MIS به دنبال رشد و گسترش پیشنهادات ما به بازارهای بریتانیا و اتحادیه اروپا و فراتر از آن است."

برچسب‌ها