معرفی اپلیکیشن جدید تحقیقات کیفی توسط FORSTA

معرفی اپلیکیشن جدید تحقیقات کیفی توسط FORSTA

شرکت تحقیقات بازار و فناوری تجربه مشتری فورستا(FORSTA) یک اپلیکیشن تحقیقات کیفی را جهت جمع‌آوری بینش‌ها و دیدگاه‌های کیفی راه اندازی کرده است.

این اپلیکیشن که خاطرات دیجیتال (Digital Diaries) نام دارد، بر روی دستگاه‌های اپل و اندروید قابل نصب خواهد بود و به عنوان ابزاری جهت تکمیل سفر مشتریان و نیز مطالعه علمی بر روی نژادهای مختلف کاربرد خواهد داشت. خاطرات دیجیتال برای کاربران پلتفرم Human Experience Forsta که داده‌ها را برای کمک به تصمیم گیری جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند، قابل دسترسی خواهد بود.

شرکت‌ها می‌توانند از اپلیکیشن خاطرات دیجیتال فورستا (Forsta’s Digital Diaries) برای پیگیری سفر یک مشتری، مانند تجربه خرید در فروشگاه، استفاده کنند و در مورد انتخاب‌های آن‌ها اطلاعاتی کسب کنند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از ایجاد گروه‌های متمرکز حضوری، بحث‌های گروهی، نظرسنجی دیجیتال، آپلود عکس‌ها و ویدیوها و آزمایش مفهومی طراحی مجدد بسته‌ها یا نمایشگرهای داخل فروشگاه.

برایان بوتا(Brian Bhuta)، مدیر ارشد محصول فورستا، بیان کرد: " دفترچه خاطرات دیجیتال نوعی درک عمیق از مصرف‌کننده را امکان‌پذیر می‌سازد که تنها با تعامل یک به یک با مشتریانی که بازخوردشان را به ‌طور طبیعی در تلفن‌های خود و استفاده از پیام های متنی، رسانه‌های اجتماعی و سایر اشکال ارتباط دیجیتال به اشتراک می‌گذارند، به دست می‌آید."