بزرگترین موانع برای پژوهشگران بازار و راه های غلبه بر آن

غلبه بر بزرگترین چالش‌های تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازار می‌تواند زمان‌بر، پرهزینه و دشوار باشد. برندواچ سخت‌ترین موانع را برای تیم‌های بینش بررسی کرده است و در این مقاله راه‌حل‌های مؤثری را برای کمک به کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد تا از رقبا پیشی بگیرد.

بزرگ‌ترین موانع برای محققان بازار

1. نداشتن زمان کافی

بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که زمان، مانعی کلیدی بر سر راه تلاش‌های تحقیقات بازار در سازمان آن‌هاست. با توجه به زمان تیم‌های حاضر در این زمینه، سؤالات تحقیقاتی مهمی که می‌توانند به افزایش نتایج کسب‌وکار کمک کنند، ناشناخته باقی می‌مانند.

یکی از راه‌های موثر برای صرفه‌جویی در زمان، همکاری با آژانس‌های تخصصی است که می‌توانند برای شما تحقیق کنند. آن‌ها می‌توانند از دیدگاه دیگری نظرات را ارائه و بررسی کنند و به شما بازخورد منظمی درباره نتایج ارائه دهند. از طرف دیگر، ابزارهای دریافت نظرات اجتماعی می‌تواند تمام این کارها و موارد دیگر را انجام دهد. یک ابزار عالی با ارائه سیگنال‌های بی‌درنگ برای تغییرات در بازار و تجزیه و تحلیل تاریخی به شما کمک می‌کند تا تنها با چند کلیک، روش‌های تحقیقات بازار را در داخل انجام دهید.

2. کمبود بودجه

مسائل مربوط به بودجه می‌تواند بزرگترین مانع برای پژوهشگران بازار باشد. کمبود بودجه مورد نیاز برای انجام تحقیقات موثر ممکن است به این معنی باشد که یافته‌های شما نادرست، قدیمی یا نامربوط باشند.

استفاده از ابزار هوش مصرف‌کننده می‌تواند به صرفه‌جویی در پول برای کسب و کار شما کمک کند، زیرا آن‌ها به استخدام یا تشویق شرکت‌کنندگان در تحقیق متکی نیستند. درعوض، می‌توانید به سادگی به بازخوردهای ناخواسته میلیون‌ها منبع آنلاین درباره برند، محصولات یا بازار خود دسترسی داشته باشید. همانطور که درک بازار و مخاطبان خود را بهبود می‌بخشید، می‌توانید از این بینش‌ها برای تصمیم‌گیری‌های تجاری بهتر استفاده کنید.

3. نداشتن داده‌های مناسب

کار با داده‌ها می‌تواند پیچیده و وقت گیر باشد؛ به خصوص اگر مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی هستید. شرکت‌کنندگان در نظرسنجی ما موافقت کردند که داده‌ها می‌توانند به اطلاع‌رسانی تصمیم‌های استراتژیک و توانمندسازی کسب‌وکارها برای هوشمندتر شدن و موثرتر شدن در تمام زمینه‌ها کمک کنند. واقعاً مصرف‌کننده‌محور بودن به معنای جمع‌آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل مداوم منابع داده‌های مختلف است تا در راس تغییر رفتارهای مصرف‌کننده قرار بگیرید.

کار با ابزارهای داده‌ای مناسب، پیچیدگی‌های مدیریت داده را از بین می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد که با گستره وسیعی از منابع داده در یک پلتفرم کار کنید و با اطمینان تصمیمات تجاری مهم را اتخاذ کنید.

4. نداشتن فناوری مناسب

وجود راه‌حل‌های مناسب برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده‌هایی که می‌تواند به پیشرفت سازمان شما کمک کند، اساسی است. بر اساس نظرسنجی ما، 82.54 درصد از پاسخ‌دهندگان فکر می‌کردند که داشتن ابزار تجزیه و تحلیل داده‌های اجتماعی مناسب به بهترین وجه از تولید و به اشتراک‌گذاری بینش مصرف‌کننده در سال 2022 پشتیبانی می‌کند.

ابزار تجزیه و تحلیل مناسب می‌تواند به شما کمک کند میلیون‌ها محتوای آنلاین را جستجو کنید، این داده‌ها را به روشی که به شما مرتبط است تقسیم کنید، بینش‌ها را تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس آنها برای بهبود نتایج کسب‌وکارتان عمل کنید.

5. نداشتن مهارت

آخرین چالشی که در تحقیقات خود به آن خواهیم پرداخت، نداشتن مهارت‌های داده‌ای مناسب است که می‌تواند به‌طرز چشمگیری بر موفقیت یک سازمان تأثیر بگذارد. انطباق با بازاری که به سرعت در حال تغییر است، زمانی که مهارت‌های مناسب در یک سازمان کشف شود و در بین تیم ها به آن تشویق شود، بسیار آسان تر است.

سرمایه‌گذاری در جایی که شکاف‌هایی در مهارت‌ها یا دانش در نیروی کار وجود دارد می‌تواند به شما کمک کند تا از همه تغییراتی که بر سازمان شما تأثیر می‌گذارد آگاه باشید.

BY MARKET RESEARCH