تصویر
سوبازار اولین مرکز عرضه گزارشات بازار ایران
آماده‌سازی دانش‌آموزان برای بازار کار آینده - گزارش بازار ایران
تاریخ انتشار اعلام نشده
تعداد صفحات
7

تحلیل گزارش

در تحلیل گزارش "آماده‌سازی دانش‌آموزان برای بازار کار آینده"، آقای دکتر برزو عبدی به بحث در مورد مشاغل جدیدی که در آینده‌ای نزدیک گسترش می‌یابند و مهارت‌های موردنیاز آنها با نگاه ویژه به کشور ایران می‌پردازند. ایشان در این تحلیل نقاط قوت و ضعف این گزارش را از منظر خود بیان کرده و خلاءهای مختلف آموزشی و لزوم برنامه‌ریزی برای آموزش منابع انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

آقای برزو عبدی دانش‌آموخته دکترای مدیریت کسب و کار (DBA) از دانشگاه تهران و پژوهشگر در زمینه مهارت‌های فردی با تمرکز بر مهارت‌های ارتباطی می‌باشند و تجارب فراوانی در زمینه مدیریت توسعه کسب و  کار و منابع انسانی دارند.

مدت زمان ویدئو: 10 دقیقه و3 ثانیه

حجم فایل: 538 مگابایت

Video file

طبق این گزارش که توسط واحد گردآوری و تحلیل آمارهای اقتصادی در معاونت بررسی‎‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تهیه شده است، موضوعات علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) و مهارت‌های نرم در بازار آینده بسیار کلیدی است و مشاغل آینده تا حد زیادی به درک این موضوعات نیاز دارد.

متاسفانه ایران از نظر شاخص آموزش جهانی برای آینده در رتبه‌ بسیار پایینی قرار دارد به همین دلیل آمادگی برای مشاغل آینده از طریق بهبود سیستم آموزشی اهمیت فراوانی دارد.

مواردی که با دانلود این تحقیق بازار ایران می‌توانید از آن آگاهی یابید:

  • کشورهای دارای بهترین سیستم آموزشی برای آمادگی در بازار کار آینده
  • 10 مهارت برتر در آینده
  • نحوه آمادگی برای موفقیت در آینده
برچسب‌ها
تبلیغات