روشی متفاوت برای ساختن برندها

روشی متفاوت برای ساختن برندها

دیاگو ( Diageo)  از هوش مصنوعی برای درک بهتر "رفتار واقعی، نه ناخواسته" جهت ایجاد نوآوری استفاده می‌کند.

به گفته آنا د لا گاردیا  (Ana de la Guardia)، مدیر برنامه‌ریزی نوآوری، Diageo برای درک بهتر رفتار مصرف‌کنندگان واقعی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، زیرا به دنبال راه‌های جدیدی برای نوآوری به دور از محصول است. او بیان کرد که شکاف بین آنچه که مصرف‌کنندگان می‌گویند و انجام می‌دهند هر روز بیشتر می‌شود. برای مقابله با این موضوع، دیاگو با مشاوران مبتنی بر هوش مصنوعی Codec AI کار می‌کند تا رفتار واقعی مصرف‌کنندگان را شناسایی کند که منجر به توسعه تجربه‌ای فراگیر برای برند Tequila Don Julio از طریق اپلیکیشن Apple Vision Pro می‌شود.

او در روز انجمن بازاریابی دیجیتال توضیح داد: " هوش مصنوعی ما را به مصرف‌کنندگان واقعی نزدیک‌تر می‌کند زیرا نگاهی گذرا به زندگی آنان کرده و ما را قادر می‌سازد تا تصمیم‌های مبتنی بر داده بگیریم. چرا این موضوع از منظر برند مهم است؟ زیرا رفتار واقعی را نشان می‌دهد، نه ناخواسته." الگوریتم‌های کدک AI به دیاگو کمک کردند تا میلیون‌ها URL محتوا را در گروه‌هایی از علایق، ارزش‌ها و رفتارهای مشترک گرفته، طبقه‌بندی و سازمان‌دهی کند. همچنین دیاژو را قادر ساخت تا جوامع فرهنگی را که مخاطبانش به طور فعال در آن مشارکت دارند، آشکار کند.

 این روشی متفاوت برای ایجاد برند است و از بینش عمیق مصرف‌کننده استفاده می‌کند. دو لا گاردیا گفت: " برندهایی که نوآوری می‌کنند و از نظر فرهنگی برای مصرف‌کنندگان مرتبط هستند، شش برابر سریع‌تر از برندهایی رشد می‌کنند که این کار را انجام نمی‌دهند."

همچنین بیان کرد: " آنچه در مورد این الگوریتم باورنکردنی است این است که به سرعت گسترده‌تر می‌شود. او اضافه کرد که این نشان دهنده رفتار واقعی است، نه ناخواسته، زیرا به جای این که به مکالمات نگاه کنند، در عوض به محتوایی نگاه می‌کنند که مردم با آن درگیر هستند و آن را از طریق فناوری هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می‌کنند."

اقدام کردن

دیاگو از این فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی برای درک بهتر مصرف‌کنندگان برند Tequila Don Julio استفاده کرده است.

د لا گاردیا گفت: "این روش متفاوتی برای ساختن برند است و از بینش عمیق مصرف‌کننده استفاده می‌کند. فناوری جدید به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که از خانه خود تجربه رودررو شدن با برند را داشته باشند."