راه‌اندازی ابزار تست محصول توسط PRS IN VIVO

راه اندازی ابزار تست محصول توسط PRS IN VIVO

PRS IN VIVO شرکت مشاور در زمینه تجربه خریدار، غربالگر ایده (Idea Screener) را راه اندازی کرده است. ابزاری که مصرف‌کنندگان را در چارچوب محصول در حال آزمایش قرار می‌دهد و دارای یک فیلم کوتاه برای درگیر کردن حواس است.

این ابزار یک تجربه تحقیقاتی را ارائه می دهد که برای شهودی کردن پاسخگویی با زمان پاسخ سریع و تنظیم گزینه های پاسخ، طراحی شده است. PRS IN VIVO بیان کرد این رویکرد به طور دقیق‌تری رفتار مصرف‌کننده و خریدار را در کالاهای تند مصرف (FMCG) تقلید می‌کند و پاسخ‌های طبیعی و قابل اعتماد را ایجاد می‌کند. همچنین این ابزار به تیم‌های تولید محصول کمک می‌کند تا ایده‌های خود را تثبیت کنند. اکثر غربالگرهای استاندارد ایده بر پایه قصد خرید یا مقایسه منطقی محصولات موجود، برنامه‌ریزی شده‌اند. اما، به گفته دن آریلی (Dan Ariely)، که به عنوان استاد روانشناسی و اقتصاد رفتاری جیمز بی دوک در دانشگاه دوک در کارولینای شمالی تدریس می کند، به این داده ها همیشه نمی توان اعتماد کرد زیرا "اکثر مردم نمی دانند چه می خواهند مگر این که آن را در عمل ببینند. "

به گفته شرکت BVA Group غربالگر جدید، تفاوت های قابل توجهی را در داده‌ها نشان می‌دهد و در نتیجه یافتن بهترین ایده ها و نتیجه گیری قابل اعتماد را آسان تر می کند.

اولیویه بلانشت (Olivier Blanchet)، مدیر اجرایی PRS in Vivo اظهار داشت: " ما سفری عالی را جهت ارائه یک غربالگر ایده مبتنی بر رفتار قوی آغاز کرده‌ایم که افتخار داریم آن را به مشتریان خود ارائه دهیم. این سرویس بسیار سریع و سازگار با موبایل است و از همه مهم‌تر به مشتریان ما کمک خواهد کرد.

کارلوس گالاردو(Carlos Gallardo)، معاون محصول جدید و پیش‌بینی شرکت، افزود: «ما به رفتار واقعی اعتقاد داریم. به همین دلیل است که غربالگر ایده ما بر کمک به پاسخ دهندگان تمرکز دارد تا لحظه مصرف محصولات را تجسم کند. این امر سبب ارائه بینش‌های مرتبط‌تر و دقیق‌تر می‌شود."

برچسب‌ها