تصویر
سوبازار اولین مرکز عرضه گزارشات بازار ایران
بررسی تاثیر انعطاف استراتژیک بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: ادارات ورزش و جوانان غرب کشور) - گزارش بازار ایران
تاریخ انتشار شهریور 1398
تعداد صفحات
16

طبق این گزارش که در نشریه مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش منتشر شده است، محیط کسب‌وکار جهانی به طور فزاينده‌ای در حال پويا شدن است؛ و سازمان‌ها در حال جستجوی روش‌هايی برای افزايش انعطاف‌پذيری خود می‌باشند. به گونه‌ای که قادر باشند؛ به شرايط متغیر عکس‌العمل نشان دهند. سازمانی که انعطاف‌پذيری کمی از خود نشان می‌دهد، به نظر در روابطش بسیار خشک است؛ و شديدا به عمل کردن به صورت بوروکراتیک وفادار است. از طرف دیگر سازمان‌ها بايد از روحیه‌ی کارآفرينانه بهره‌مند شده و بتوانند به راحتی، به طور فردی يا گروهی و از طريق کارآفرينی سازمانی، فعالیت‌های کارآفرينانه خود را به اجرا درآورند. در نتیجه دو حوزه انعطاف استراتژيک و کارآفرينی سازمانی، می‌توانند منجر به بهبود عملکرد و رشد سازمان شده و هردو به دنبال ايجاد سازگاری با تغییرات محیطی و بهره برداری از فرصت ها در جهت خلق ثروت می‌باشند.

هدف اين تحقیق بررسی تاثیر انعطاف استراتژيک بر کارآفرينی سازمانی با نقش میانجی يادگیری سازمانی (مورد مطالعه: ادارات ورزش و جوانان غرب کشور) است. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان غرب کشور می‌باشد و حجم نمونه 241 نفر میباشد؛ که به نسبت بین افراد جامعه توزيع گردیده است.

مواردی که با دانلود این تحقیق بازار ایران می‌توانید از آن آگاهی یابید:

  • تاثیر انعطاف‌پذيری استراتژيک در سازمان
  • بررسی رابطه بین انعطاف‌پذيری استراتژيک با کارآفرينی استراتژيک
  • و موارد دیگر...
برچسب‌ها
تبلیغات