عضویت سازمانی سوبازار

از ابتدای آذر ماه امسال، در کنار عضویت‌های ساده، تخصصی و ویژه در بخش عضویت سوبازار، عضویت سازمانی نیز شروع به کار کرده است تا شرکت‌ها و سازمان‌ها بتوانند از خدمات سازمانی سوبازار بهره‌مند شوند.

اعضای سازمانی سوبازار علاوه بر کلیه امکانات اعضای ویژه، از امکانات مختص به سازمان‌ها نیز برخوردار خواهند شد. این امکانات در چهار بخش خدمات اطلاعاتی، رسانه‌ای، مشاوره‌ای و آموزشی خواهند بود که توضیح مختصری از هر یک تقدیم می گردد.


تصویر
  • خدمات اطلاعاتی سوبازار به سازمان‌ها

سوبازار به عنوان اولین و تنها بازارگاه گزارش‌های بازار ایران، اطلاعات 34 صنعت مختلف کشور را به تفکیک به اعضای خود عرضه می نماید. اعضای سازمانی سوبازار می توانند بیش از 3000 گزارش موجود در سوبازار را جستجو کرده و آن‌ها را به صورت نامحدود دانلود نمایند. گزارش‌های موجود در سوبازار هر ماه به روز شده و در صنایع مختلف طبقه‌بندی می شوند.

همچنین در بخش گزارش‌های غیر رایگان سوبازار، اعضای سازمانی برای خرید گزارش‌ها از تخفیف 12 درصدی برخوردار می باشند. این گزارش‌ها توسط شرکت‌ها و موسسات تحقیقات بازار کشور تهیه شده و هر یک اختصاص به یک صنعت خاص دارند.

اطلاعات گزارش‌های رایگان و غیر رایگان به روز شده در سوبازار بر اساس حوزه فعالیت هر عضو، به اعضای سازمانی ارسال می‌شود.

تصویر
  • خدمات رسانه‌ای سوبازار به سازمان‌ها

با توجه به ارتباطات استراتژیک سوبازار با مهمترین رسانه‌های اقتصادی کشور، اعضای سازمانی سوبازار می‌توانند از امکانات رسانه‌ای متعددی بهره مند شوند. تهیه، انتشار و تحلیل گزارش‌های متنی و تصویری از فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها در رسانه‌های کشور و همچنین گزارش‌های سالانه شرکت‌ها، بخشی از این خدمات می‌باشند که بر اساس مورد، به صورت رایگان و یا با تخفیف 15 تا 25 درصدی انجام می‌شوند.

حضور سازمان‌ها در رویدادها و پنل‌های تخصصی و انتشار اخبار مربوط به این حضور به عنوان سخنران، حامی، پنلیست و مدعو از دیگر خدمات رسانه‌ای رایگان به اعضای سازمانی است.

تصویر
  • خدمات مشاوره‌ای سوبازار به سازمان‌ها

یکی از خدمات سوبازار به شرکت‌ها و سازمان‌ها، تهیه گزارش‌های سالانه است. این خدمت برای اعضای سازمانی سوبازار با تخفیف 20 درصدی انجام می شود.

همچنین با توجه به ارتباطات گسترده سوبازار با بازیگران اصلی صنعت تحقیقات بازار، اعضای سازمانی سوبازار می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای برای انتخاب مجری پروژه‌های تحقیقات بازار بر اساس نوع نیاز هر پروژه استفاده کنند.

تصویر
  • خدمات آموزشی سوبازار به سازمان‌ها

سوبازار به اتفاق شرکای راهبردی خود، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی متعددی با هدف تربیت نیروی انسانی در حوزه تحقیقات بازار و بازاریابی می‌نماید. اعضای سازمانی سوبازار علاوه بر امکان حضور کارکنان خود در این دوره‌ها با تخفیف 10 تا 15 درصد، می توانند فارغ‌التحصیلان ممتاز این دوره‌ها را در بخش های مختلف بازاریابی و تحقیقات بازار استخدام نمایند.