Accenture شرکت مشاوره داده‌محور Redkite را خریداری می‌کند


غول خدمات تجاری Accenture، شرکت مشاوره داده محور Redkite را خریداری کرد

شرکت خدمات حرفه‌ای جهانی Accenture روز دوشنبه اعلام کرد که شرکت مشاوره داده محور Redkite را خریداری کرده است. شرایط مالی این قرارداد اعلام نشده است.

Redkite یک شرکت مشاوره مستقر در لندن است که به مشتریان در صنایع مختلف کمک می‌کند تا از داده و هوش مصنوعی (AI) برای بهبود عملکرد تجاری خود استفاده کنند. این شرکت با بیش از ۲۳۰ کارمند، در زمینه طراحی و ساخت پلتفرم‌های داده و ارائه مشاوره استراتژیک داده تخصص دارد.

این خرید بخشی از برنامه سه ساله Accenture برای سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلاری در بخش داده و هوش مصنوعی است. انتظار می‌رود این خرید به Accenture در تقویت توانایی‌های آن در این زمینه و کمک به شرکت‌ها برای بهره‌برداری از داده‌هایشان کمک کند.

کایور روگانی، مدیر عامل بخش داده و هوش مصنوعی Accenture، گفت: "هوش مصنوعی یک کاتالیزور و فرصت مهم برای تحول کسب‌وکار است. مشتریان ما برای اجرایی کردن پروژه‌های هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ، به پایه‌ای قوی در داده و هوش مصنوعی نیاز دارند. ترکیب تخصص و خدمات Accenture و Redkite به مشتریان ما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی خود را به سرعت و مسئولانه گسترش دهند."

Jon Tippell، مدیر عامل Redkite، گفت: "شرکت‌ها برای بهره‌مندی از قدرت هوش مصنوعی در سراسر سازمان خود، به پلتفرم‌های داده مدرن نیاز دارند. پیوستن به Accenture به ما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود کمک کنیم تا استراتژی‌های داده خود را اجرا کنند و سازمان‌هایشان را با هوشمندی تقویت کنند."

این خرید جدید پس از خریداری شرکت‌های مشاوره Infinity Works در سال ۲۰۲۱ و Mudano در سال ۲۰۲۰ توسط Accenture، انجام شده است. هدف این خریدها، تقویت بخش داده و هوش مصنوعی Accenture و کمک به این شرکت برای تبدیل شدن به رهبر بازار در این حوزه است.

Accenture یک شرکت خدمات حرفه‌ای پیشرو با ۷۳۳۰۰۰ کارمند در بیش از ۱۲۰ کشور جهان است.